Zewnętrzne banery reklamowe kontra banery internetowe

W dobie internetu coraz częściej szukamy cyfrowych alternatyw dla tradycyjnego marketingu. Śmiało można zaryzykować tezę mówiącą o tym, że rozwiązań z zakresu marketingu elektronicznego jest już więcej niż tych z zakresu standardowej reklamy. A jednak obydwie formy mają nieco inne zastosowanie. Najlepsze rezultaty można osiągnąć poprzez połączenie jednej i drugiej opcji. Zobacz, jakie są najważniejsze korzyści ze stosowania banerów reklamowych i reklamy internetowej.

Zalety i wady reklamy internetowej

Reklama internetowa cieszy się bardzo dużą popularnością. Sięga po nią coraz więcej przedsiębiorców, jednak często kosztem innych metod, które mogą być skuteczniejsze. Z pewnością banery reklamowe na stronach internetowych oraz reklamy graficzne wykupione w programie popularnej wyszukiwarki internetowej mogą dostarczyć więcej klientów, a nawet zwiększyć poziom konwersji. Do głównych zalet należy to, że skutecznie przyciągają one uwagę użytkowników, którzy odwiedzają daną stronę internetową lub wyszukują informacji na dany temat. Reklama graficzna w internecie może być także targetowana. Oznacza to, że przekaz może być kierowany wyłącznie do zawężonej grupy odbiorców.

Przykładową ofertę znajdziesz na stronie https://www.drukarniaonline.pl/product/print/1735/banery

Wśród ogromu zalet tego sposobu reklamowania biznesu nie można zapomnieć o kilku mankamentach. Najistotniejszym aspektem jest trudność w stworzeniu, skonfigurowaniu i zoptymalizowaniu reklamy internetowej. Jeżeli nie ma się doświadczenia w tej dziedzinie, konieczne będzie albo poświęcenie trochę czasu na edukację, albo skorzystanie z usług agencji marketingu internetowego. Inną wadą może być także to, że duża ilość banerów sprawia, że niektóre grupy odbiorców mogą podchodzić do takich reklam dość sceptycznie.

Korzyści zapewniane przez zewnętrzne banery reklamowe

Tradycyjna reklama wciąż ma się dobrze i w wielu sytuacjach może być najlepszym wyborem marketingowym dla danego biznesu. Duża powierzchnia reklamowa zamontowana w odpowiednim miejscu będzie cały czas przyczyniała się do popularyzacji firmy. Ciągła obecność marki jest niezwykle istotna, gdyż pozwala ludziom na utrwalenie jej wizerunku i kojarzenie z odpowiednimi wartościami. Skuteczność takiej standardowej formy reklamy jest bardzo wysoka i trudno zastąpić ją cyfrowymi alternatywami. Dla niektórych branż wybór takiego formatu będzie oczywisty z uwagi na specyfikę biznesu. Przykładem może być deweloper reklamujący nową nieruchomość na placu budowy lub restauracja zawieszająca plakat wielkogabarytowy nieopodal wejścia.

W niektórych miejscach może też pełnić dodatkową funkcję nawigatora. Świetnym przykładem są banery reklamowe firm, których oddziały nie znajdują się bezpośrednio przy głównej ulicy lub do których dojazd jest utrudniony. Inwestycja w baner zewnętrzny pozwoli skierować ruch w odpowiedni sposób, dzięki czemu uniknie się bieżących strat wynikających z niedoskonałości lokalizacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here